Totaal aantal pageviews

zaterdag 15 oktober 2011


2 opmerkingen:

  1. Hallo Corrie,

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Je vroeg om een patroon van het merci doosje. Via google kun je diverse patronen vinden. Als je zoekt op 'merci doosje' worden er een aantal getoond.
    Heel veel succes en plezier bij het maken en cadeau geven!

    Ik heb een kijkje genomen op je blog, leuke dingen borduur je!

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corrie, Leuk om jouw blog te zien! Jouw borduursels zijn hele kunstwerkjes! Toch niet met de hand he?! :-) Ik dnek dat je zo'n geweldige computergestuurde borduurmachine hebt. Die wil ik op een dag ook!! (maar goed, ik wil zoveel :-) Ik zag in je laatste berichten dat je door een moeilijke tijd gaat. Ik hoop dat je steeds meer van iedere dag zal kunnen genieten en de zon steeds meer mag schijnen. Heel veel sterkte!
    liefs,
    Karin Joan

    BeantwoordenVerwijderen